Friday, 11 March 2011

Hmm. . .

I probably shouldn't have just spent £60 on vinyl when I'm skint and have only got one working deck. . .  :/

17 comments:

  1. that shit is an addiction, don't beat yourself up over it, we all do it probably far too often

    ReplyDelete
  2. I went through a phase before I had decks of buying tonnes of vinyl spent a fortune on it but, in the end it was all worth it.

    ReplyDelete
  3. haha before you had decks!?!
    awesome, i guess it builds up the anticipation a bit!
    supporting the artists too so its all good.

    ReplyDelete
  4. I keep doing the same thing. Vinyl's like crack. Don't walk into record shops with no money in the bank!

    ReplyDelete
  5. I did the same thing... I never had enough money to buy a decent turntable, but just enough to buy a load of records every couple weeks. It was either missing out on some of the hot ass vinyl because it was going to sell out soon, or not having a record player. I chose the former for a couple months...

    ReplyDelete
  6. Saving? nah. http://lolpics.se/pics/13888.jpg

    ReplyDelete
  7. Followed! alphabetalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ALWAYS spend 60 quid on vinyl when you have one working deck ;)

    ReplyDelete
  9. Damn vinyl, takes about half of my money probably. :(

    ReplyDelete
  10. haha pretty sure we all do the same :P

    ReplyDelete
  11. I feel guilty for not spending £60 on vinyl!

    ReplyDelete
  12. Man, as long as you got the ones you wanted before they sold out ect..its fine.

    ReplyDelete
  13. Wish I could spend this sort of money on vinyl. I grab tunes occasionally, but the fact that I've only got one deck, and it's a shifty USB turntable, don't bode well for the whipping out vinyl tunes everyday.

    One day i'll get me some technics and a mixer.

    ReplyDelete
  14. meh fuck it mate you'd only of spent it on some getting pissed or somthing anyway

    ReplyDelete